21 Jan 2010

Entah apa-apa

Aah dah penat aku buat kerja. Sekarang aku nak pergi lepak depan tv tengok Bio channel. Hari tu aku tengok kisah tentang Gene Simmons, penyanyi Kiss tu lah. Tak lama lagi ada kisah Motley Crue. Semalam tengok kisah Mathew Perry. Eh sebenarnya dah banyak kisah selebriti aku tengok. Erm, tapi aku tak ingat kisah siapa..hahahaha bapawk pelupenya koi ni!

Aku dah tengok juga siri Obsessed dan juga Hoarders.

Buat kopi cap tongkang dulu dan ambil buah epal sebagai snek. Roti wholemeal dah habis. Habis camno, anny?

Gudnite, anny! Thank you for being here reading my miserable rants!

2 comments:

Anny said...

mano ado miserable.. kelakor gilooooooooo.. hahhahahaa..

saya ada roti wholemeal.. nak? kalu takde roti.. makan maggi je la... hhahahahaa.. kopi.. kalu minum sekarang.. abis takyah tido sampai pagi :)

mebbe nanti ada orang deliver tomyam to u?

gudnite Emi.. jangan tensi lagi ye!

oja said...

org pahang ka?

 
Copyright 2006-2011 the other side of emila. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan