27 Feb 2010

Nama aku Emila

Walau aku dah bagi salinan kad pengenalan atau apa-apa yang hitam putih, orang masih silap tulis nama aku Emilia. Tapi aku akur, mungkin mereka ternampak-nampak huruf 'i' di sebelah huruf 'l'.

Tapi emak aku kata memang dulu apak aku nak letak Emilia tapi orang yang tulis surat beranak tu tak berapa reti nak eja.

Terima kasih orang-yang-tulis-surat-beranak-itu, aku suka nama Emila.

2 comments:

Khemy said...

emi, orang pun kadang2 masih panggil aku kamsiah..kan 'i' tu sebelum 'm'...
p/s: mata diorang kero..

Bitter Sweet said...

nama akak mmg best..komersial je bila guna as domain

 
Copyright 2006-2011 the other side of emila. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan