14 Jul 2010

lah pulak

Tadi aku kata nak hiatus, tak ada masa nak update blog yang ini. Tapi tiba-tiba sahaja aku terasa mahu.

Jam menunjukkan pukul 1.13 pagi dan aku masih disini, masih cuba mengagahi untuk menyelesaikan kerja-kerja melukis yang bertimbun. Dulu, inilah kerja yang paling aku nak buat dan aku berhenti kerja pejabat sebab nak melukis. Nah, bila dah dapat apa yang aku mahu, sampai tak terlukis!

Anyway, saja je aku nak membebel disini. Lagi, nama aku disalaheja. Dah puas aku bagi e-mel, kad nama dan macam-macam tapi nama aku dieja sebagai Emilia atau Amilia.

Susah sangat ke nak refer balik pada resume, portfolio atau kad nama aku tu?

2 comments:

Mariuca said...

LOL GALM down Emila itu! :D

Anonymous said...

Sabar Cik Emilia...

 
Copyright 2006-2011 the other side of emila. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan